jun 28

Medewerker Servicedesk

Parttime 24 uur per week, standplaats Utrecht

Ben je op zoek naar een functie bij een bedrijf waar letterlijk alles, inclusief WC-bezoek, in beleidsplannen is gegoten? Houd je van bedrijven waarbij meer dan de helft van de medewerkers ‘manager’ op het visitekaartje heeft staan? Vind je dat communiceren voorbehouden moet zijn aan de afdeling communicatie? Vond je die training waarbij je met al je collega’s een touwtje beethield om ‘in verbinding te staan’ ook zo leuk? Solliciteer dan maar niet bij ons. Wij willen de zorgkosten terugdringen en de artsen en zorgprofessionals gelukkig maken in hun werk. Voor ons is een ‘gewoon tevreden’ patiënt niet genoeg. Wij willen meer: excellente zorg tegen lagere kosten. En dat gaat nu eenmaal niet met zweverige filosofieën, uitgebreide rapportages en een overmaat aan managers, heisessies en beleidsplannen.

Bij InoCare hebben we één doel: mensen helpen die mensen helpen. We helpen zorgverleners en zorgprofessionals met vrijwel alles, zodat zij zich kunnen richten op hun hoogste prioriteit: de patiënt. We helpen ze met hun gebouwbeheer, ICT, HR, juridische zaken. Hun website, hun onderhandelingen met de verzekeraars, hun financiële zaken, hun inkoop en hun analyses van ‘big data’. InoCare is een compleet adviesbureau gespecialiseerd in strategische, financiële en facilitaire vraagstukken in de zorgsector. We bedenken mooie innovatieve projecten en voeren deze uit. We willen de zorg beter maken tegen lagere kosten.

De functie

InoCare is op zoek naar een Medewerker Servicedesk, die vanuit het kantoor in Utrecht voor verschillende opdrachtgevers aan de slag gaat. Je bent de vaste contactpersoon voor zowel de medewerkers, leveranciers als de klant. We zoeken een initiatiefrijke ‘doener’ die zich niet te goed voelt om even iets eenvoudigs uit te zoeken of te regelen, maar ook een creatieve denker die om 19.00 uur nog even een paar goede ideeën op de mail gooit.

De voornaamste werkzaamheden zullen in het begin bestaan uit technische en administratieve werkzaamheden, zoals registratie en opvolging van meldingen, coördinatie hiervan naar de juiste personen en het monitoren van de processen. Denk hierbij aan het nabellen bij vertragingen, het vroegtijdig verstoringen/problemen detecteren etc. Hier fungeer je echt als spin in het web. Verder ben je verantwoordelijk voor het aanmaken en afsluiten van gebruikersprofielen en zorg je ervoor dat bijbehorende protocollen beschreven worden. Ook ben je verantwoordelijk voor het beheer van het netwerk en de telefooncentrale bij InoCare. Bij vragen van medewerkers kijk je mee met de gebruiker om snel het probleem te kunnen beoordelen en oplossingen voor te stellen.

Doorgroei mogelijkheden liggen met name op het gebied van inkoop van hardware en software, basisbeheer cloverleaf (coderen) en website beheer. Daarnaast mag je meedenken over een leveranciers kwaliteit managementtool en een ICT kosten model wat beide nog ontwikkeld moet worden. Maar mocht je dit niet ambiëren dan is dit uiteraard ook geen probleem, want niet iedereen hoeft dezelfde ambities of interesse gebieden te hebben.

Wij zoeken een kandidaat die initiatief toont en klantgericht werkt. Tevens ben je creatief en heb je oplossend vermogen. Andere functie-eisen zijn:

  • Je hebt MBO werk en denkniveau
  • Een afgeronde MBO opleiding ICT (systeembeheerder) is een pre maar ervaring opgedaan in de praktijk of affiniteit hebben met ICT is voor deze functie ook passend
  • Je bent praktisch; handen uit de mouwen mentaliteit. Je bent een gemotiveerde en communicatief vaardige kandidaat met een proactieve instelling
  • Je beschikt over analytisch vermogen en kan snel nieuwe software eigen maken
  • Het hebben van beheerderskennis van Office 365 is een pre
  • Ervaring met beheer van Windows
  • Affiniteit met programmeren is een pre

Wij bieden jou een afwisselende functie met ruimte voor ideeën en eigen inbreng binnen een jonge en dynamische organisatie zonder overbodige managementlagen. Wij bieden tevens marktconforme arbeidsvoorwaarden, waarbij de inschaling van het salaris afhankelijk is van werkervaring. Verder bieden wij een goede reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

Interesse?

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en zie jij het zitten om het team te komen versterken? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur ons jouw CV en een overtuigende brief waarom jij de man of vrouw voor deze klus bent. Reageer bij voorkeur via deze website. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie wensen, dan kun je contact opnemen met Marinka Oudshoorn, Projectmanager HR Heron Healthcare op 085 – 0188 585 / 06 – 1433 8569 of via m.oudshoorn@heronhealthcare.nl. Voor meer informatie over de organisatie kun je een kijkje nemen op  www.inocare.nl. De sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdagmiddag 17 juli 2019.