nov 22

Projectmedewerker Implementatie

32 – 40u per week, standplaats Utrecht

Voor onze opdrachtgever InoCare zijn wij op zoek naar een allround Projectmedewerker Implementatie voor 32 tot 40 uur per week.

InoCare is een dynamische onderneming die zich sinds 2014 profileert binnen de zorgsector. InoCare levert stabiliteit en zekerheid aan zorgorganisaties en aan zorgverleners. Samen met onze collega’s en samenwerkingspartners bieden wij oplossingen, zodat zorgverleners zich weer kunnen richten op het contact met hun patiënten en cliënten. Dat noemt InoCare zorg. En daar gaat het tenslotte om: voor elkaar kunnen zorgen.

Wij helpen zorgaanbieders met alle strategische, financiële en operationele vraagstukken, zoals die spelen in elk ziekenhuis. We onderhandelen met zorgverzekeraars en overheden, we analyseren en interpreteren de ‘big data’, we doen hun inkoop, we organiseren de gehele facilitaire omgeving, we regelen het personeel, de website, ICT en  ook de juridische zaken. Verder geven we onze drang naar zorgvernieuwing vorm in innovatieve projecten. Projecten die de kwaliteit van zorg verbeteren en waar de zorgprofessionals trots op kunnen zijn. En die voeren we uit, meestal met de zorgverleners. Zo maken we samen de zorg steeds een beetje  beter.

Ben je op zoek naar een functie waarin je daaraan kan bijdragen? Solliciteer dan direct! Wij zijn een no-nonsense bedrijf met een platte organisatiestructuur. We vergaderen niet de hele dag, vormen geen oneindig aantal projectteams en starten de dag niet met een ‘scrum’ of een ‘huddle’. We gaan wel aan de slag met een pragmatische, doelgerichte insteek.

Door verdere groei is InoCare op zoek naar een allround Projectmedewerker Implementatie op junior of medior niveau voor 32 tot 40 uur per week.

Functieomschrijving

Welke taken je precies gaat invullen, hangt af van jouw kennis, ervaring en ambities. Onderstaande opsomming is dan ook niet limitatief, maar slechts bedoeld om een algemeen beeld te geven van de functie. Taken waar je aan kunt denken:

  • Je bent verantwoordelijk voor de implementatie en uitvoering van innovatieve zorgprojecten voor onze opdrachtgevers, vanaf het begin tot het einde. Dit doe je zowel op locatie van de klant als vanuit ons kantoor in Utrecht;
  • Je communiceert met stakeholders en weet eventuele weerstand weg te nemen voor een voortvarende implementatie van een project;
  • Je bewaakt de voortgang van projecten en stemt af met (onder meer) collega’s van IT, finance, marketing en legal;
  • Je hanteert een realistische projectplanning en schat van tevoren in welke resultaten en doelen haalbaar zijn en kan hier gedegen adviezen over afgeven;
  • Je bewaakt en/of verbetert in het kader van projectmanagement ook de procedures, processen en organisatie en hanteert hiervoor een passende evaluatiecyclus;
  • Je hebt een allround ondersteunende rol voor diverse werkzaamheden op het gebied van marketing, facturatie, operationele processen en juridische zaken;
  • Je vervult tevens een ondersteunende rol bij het opmaken van het beleid, waarbij je vooral oog hebt voor de operationele en uitvoerende vraagstukken;
  • Je stelt diverse documentatie op, denk aan verkenningen, adviezen, beleidsstukken, protocollen, etc;
  • Je werkt op locaties van opdrachtgevers, maar ook vanuit het kantoor van InoCare te Utrecht.

Indien je over minder werkervaring beschikt, pak je stapsgewijs meer taken op, terwijl een ervaren kandidaat al sneller meer taken van bovenstaand lijstje zal vervullen en wellicht nog verder doorgroeit naar een meer strategische functie op de lange termijn.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een projectmedewerker implementatie die voldoet aan het volgende profiel:

  • HBO/WO -werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring, bijvoorbeeld als Jr. Projectmedewerker of Projectassistent, is een plus, maar zeker geen must. We nodigen starters op de arbeidsmarkt van harte uit te reageren;
  • Analytisch sterk en een onafhankelijke denker;
  • Je bent digitaal onderlegd; kennis van of ervaring met informatiesystemen in de zorg is een dikke plus;
  • Sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • Aantoonbaar in staat kennis en ervaring op verschillende manieren (presentaties, plannen, mondeling, etc.) over te brengen op anderen;
  • Je bent in bezit van een rijbewijs en eigen vervoer en hebt geen bezwaar tegen regelmatig reizen naar locaties van de opdrachtgever. De vergoeding hiervoor bedraagt € 0,19 per kilometer.

Minstens zo belangrijk als het hierboven omschreven profiel is jouw persoonlijkheid. We zoeken een initiatiefrijke ‘doener’ die zich niet te goed voelt om even iets eenvoudigs uit te zoeken, maar ook een innovatieve ‘denker’ die om 19.00 uur nog even een paar goede ideeën op de mail gooit. InoCare zoekt naar een tikkeltje eigenwijze slimmeriken  met de gedrevenheid om de inrichting van de Nederlandse zorg te willen verbeteren. En die daar zowel het uithoudings- als ook het incasseringsvermogen voor hebben, want veranderen kost tijd.

  • Initiatiefrijk: je ‘ziet’ het werk en weet te prioriteren.
  • Besluitvaardig: weegt de argumenten af, maakt een keuze en implementeert deze.
  • Het resultaat van ieders inspanningen is altijd het product van samenwerking. Je houding dient dus teamgericht te zijn. Met jouw mensgerichtheid ben je in staat een luisterend oor te bieden, maar ook om even flink tegengas te geven als het nodig is. Serieus als het moet, maar lichtzinnig en met humor als het kan;
  • Je bent extreem klant- en resultaatgericht: gewoon tevreden is niet goed genoeg;
  • Je bent flexibel: handen uit de mouwen mentaliteit. We kennen flexibele werktijden en thuis werken is toegestaan. Het resultaat telt;
  • Je bent creatief en kenmerkend voor jouw persoonlijkheid is een natuurlijke drang om altijd te willen innoveren en te verbeteren.

Contact

Stuur ons een overtuigende brief waarom jij de man of vrouw voor deze klus bent samen met jouw CV. Reageer bij voorkeur via deze website! Mocht je verdere vragen hebben of meer informatie wensen, dan kun je contact opnemen met Johannes Schouten, Consultant Inocare via 06 – 221 81230 of Jessica den Ouden HR Consultant Heron Healthcare via 085 – 0188 585. Voor meer informatie over de organisatie kun je een kijkje nemen op  www.inocare.nl