mrt 26

Consultant Zorgadministratie

24-32u per week, standplaats Utrecht

Wil jij werken in een organisatie zonder overbodige managementlagen, waar je jouw expertise naar eigen inzicht kunt inzetten en ontwikkelen? Door onze verdere groei zijn we op zoek naar een collega die verantwoordelijk wil worden voor de zorgadministratie van een grote Reumakliniek.

InoCare helpt zorgverleners met vrijwel alles, hierdoor kunnen de zorgverleners zich richten op hun hoogste prioriteit: de patiënt. We bieden hulp op het gebied van gebouwbeheer, ICT, HR, juridische zaken, de website, onderhandelingen met de verzekeraars, financiële zaken, inkoop en de analyses van ‘big data’. We geven onze drang naar zorgvernieuwing daarnaast telkens weer vorm in innovatieve projecten.

De functie

InoCare is op zoek naar een collega voor 24 – 32 uur per week, die vanuit ons kantoor in Utrecht de zorgadministratie van een grote Reumakliniek gaat uitvoeren. Dit houdt onder andere in:

  • Het vertalen van wet- en regelgeving in praktische registratieprocessen en controle hierop;
  • Prioriteren van issues in de facturatie;
  • Instructie en het beantwoorden van vragen over zorgadministratie;
  • Het uitvoeren van volledigheidscontroles en eventuele correctiewerkzaamheden;
  • Het controleren van door anderen uitgevoerde registraties in het zorg administratief proces;
  • Het verzorgen van de facturatie van uitgevoerde behandelingen;
  • Rapporteren over het zorg administratief en daar uit volgend financieel proces;
  • Beheer van het zorginformatiesysteem NeoZis.

Je voert bovenstaande werkzaamheden zelfstandig, zelfsturend en zorgvuldig uit binnen de richtlijnen en procedures, waarbij de samenwerking met interne en externe collega’s van belang is. Verder verricht je controle- en signaleringswerkzaamheden. Dit om het primair proces (behandelaren en cliënten) te faciliteren en om de externe financiering van zorg en behandelingen efficiënt te laten plaatsvinden. Kortom, dagelijks ben je bezig met specifieke administratieve in- door- en uitstroom van. Daarnaast draag je bij aan het verbeteren van werkprocessen.

Wij zoeken iemand die graag meedenkt over het proces en vinding- en initiatiefrijk is. Je steekt graag handen uit de mouwen, werkt gestructureerd en bewaakt gemakkelijk het overzicht. We zijn een platte organisatie die sterk verbeteringsgericht werkt en denkt. Meebewegen in zo’n klimaat is voor jou vanzelfsprekend. Afhankelijk van je persoonlijke interesse kun je breder worden ingezet in de organisatie. Heb je affiniteit met data en rapportages dan bieden we je de mogelijkheid om je daar verder in te bekwamen. Ligt je hart bij het straktrekken van de interne administratie dan is er ruimte om je daarvoor in te zetten. Andere functie-eisen zijn;

  • HBO werk- en denkniveau of mbo-niveau 4 met ruime werkervaring;
  • Affiniteit met administratieve processen en DBC-registratie;
  • Sterke communicatievaardigheden in woord en geschrift;
  • Ervaring met zorginformatiesystemen.

Wij bieden jou een afwisselende functie met veel zelfstandigheid, flexibele werktijden en regelruimte om je dag zelf in te delen. Het resultaat telt. Er is ruimte voor creatieve ideeën en eigen inbreng binnen een jonge en dynamische organisatie zonder overbodige managementlagen. Wij hechten waarde aan een informele, gezellige en goede werksfeer inclusief leuke vrijdagmiddagborrels.

Uiteraard bieden wij een marktconform salaris, waarbij de inschaling van het salaris afhankelijk is van jouw werkervaring, mate van zelfstandigheid en inzetbaarheid. De aanstelling vindt plaats voor de duur van 12 maanden en er is uitzicht op een vast dienstverband. Daarnaast bieden wij een reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

Interesse?

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en zie jij het zitten om het team te komen versterken? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur ons jouw CV en een overtuigende brief waarom jij de man of vrouw voor deze klus bent naar vacature@heronhealthcare.nl. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie wensen, dan kun je contact opnemen met Richard Witteman via telefoonnummer 06-24930334.