sep 24

PROJECTCOÖRDINATOR

Parttime (24 uur per week)F, standplaats Nieuwegein.   

Heron Adviesgroep is op zoek naar een projectcoördinator voor haar opdrachtgever InoCare. InoCare helpt zorgaanbieders met alle strategische, financiële en operationele vraagstukken van zorgaanbieders. InoCare onderhandelt met zorgverzekeraars en overheden, analyseert en interpreteert de ‘big data’, organiseert de gehele facilitaire omgeving, regelen het personeel, de website, ICT en  ook de juridische zaken voor hun opdrachtgevers. Daarnaast werkt InoCare altijd aan projecten die de kwaliteit van zorg verbeteren. Zo maken we samen de zorg steeds een beetje  beter.

Ben je op zoek naar een functie waarin je daaraan kan bijdragen? Solliciteer dan direct! InoCare is een no-nonsense bedrijf met een platte organisatiestructuur. Geen lange vergaderingen, maar een praktische, doelgerichte insteek.

Werkzaamheden

InoCare is op zoek naar een projectcoördinator, die vanuit het kantoor in Nieuwegein primair de interne projectorganisatie op zich gaat nemen. Je helpt hiermee jouw collega’s hun projecten tijdig op te starten en af te ronden en fungeert tijdens alle projectfasen als een echte spin in het web. Er is grote behoefte aan iemand die deze rol wil gaan vervullen, omdat er bij InoCare namelijk continue heel veel projecten zijn om uit te voeren. Dit varieert van kleine tot grote projecten met een doorlooptijd van meer dan een jaar. Om al deze projecten en nieuwe bijkomende projecten uit te kunnen voeren en met goed resultaat af te ronden, is InoCare op zoek naar een Projectcoördinator.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het opzetten van de complete projectorganisatie. Daarnaast heb je een faciliterende en coördinerende rol. Zo ben jij degene die het overzicht van alle lopende en nog op te starten projecten behoudt, spreek je de projectleider aan als zaken niet goed lopen en maak je uitvoerbare planningen, waarbij je zicht houdt op capaciteit. Hiermee ondersteun en ontzorg je jouw collega’s die verantwoordelijk zijn voor de daadwerkelijke uitvoering van deze projecten. Het is dus primair een interne functie waarbij je nauw samenwerkt met jouw directe collega’s (10 medewerkers), maar periodiek om de voortgang van een project te kunnen bewaken of rapporteren, klantcontact ook voorkomt. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan het rapporteren van actuele capaciteitsplanningen of statusoverzichten. Jouw werkzaamheden zullen verder bestaan uit:   

  • Het opzetten van de complete projectorganisatie;
  • Het in kaart brengen van alle huidige projecten en integreren van nieuwe/toekomstige projecten;
  • Termijnplanning: opstellen en bewaken van de planning en het verwerken van aanpassingen/wijzigingen hierin;
  • Overleggen welke collega’s betrokken dienen te worden per project (Projectleider en projectmedewerker);
  • Complete interne procesbewaking (van offerte aanvraag, monitoren van projectvoortgang, tijdbewaking en oplevering);
  • Het updaten van projectdocumenten en zorgen voor verspreiding van relevante stukken aan projectleden;
  • Je zorgt ervoor dat verantwoordelijken bij elkaar komen door het plannen van projectbijeenkomsten;
  • Je zit de bijeenkomsten  voor, zorgt voor verslaglegging, maakt overzichtelijke actielijsten en beheert de afspraken en agenda’s;
  • Bewaken van tijd; ervoor zorgen dat alle projectactiviteiten op tijd worden uitgevoerd en dat het projectresultaat op tijd gereed is. De voortgangsbewaking van het project en de geplande doorlooptijd houd je nauwlettend in de gaten;
  • Bewaken van budget; afstemmen van offertes met de verantwoordelijken en het bewaken en bijsturen van uitgave/budgetten;
  • Je zorgt voor juiste en tijdige communicatie binnen de projectteams;
  • Contact klanten omtrent planningen, rapportages, statusoverzichten.

Door de grote diversiteit aan projecten en aanwas van nieuwe projecten is deze functie zeker niet saai! Scholing en opleidingen behoren uiteraard tot de mogelijkheden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een cursus Projectmatig werken.

Wij zoeken een kandidaat die gestructureerd werkt en makkelijk overzicht houdt. Andere functie-eisen zijn:

  • HBO werk-denkniveau (ervaring met projectmatig werken is een pre);
  • Eventueel aangevuld met een cursus projectmatig werken/projectmatig creëren;
  • Je pakt graag door en rond zaken goed af;
  • Vermogen om complexe processen eenvoudig weer te geven;
  • Je bent praktisch; handen uit de mouwen mentaliteit;
  • Beschikking over digitale vaardigheden;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel in woord als geschrift.

Het aanbod

InoCare biedt jou een afwisselende functie met ruimte voor ideeën en eigen inbreng binnen een jonge en dynamische organisatie zonder overbodige managementlagen. Daarbij hechten zij waarde aan een informele, gezellige en goede werksfeer inclusief leuke vrijdagmiddagborrels.

Uiteraard biedt Heron een marktconform salaris, waarbij de inschaling van het salaris afhankelijk is van jouw werkervaring, mate van zelfstandigheid en inzetbaarheid. De aanstelling vindt plaats voor de duur van 12 maanden en er is uitzicht op een vast dienstverband. Verder bieden wij een reiskostenvergoeding en pensioenregeling (PFZW).

Interesse?

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en zie jij het zitten om het team te komen versterken? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur ons jouw CV en een overtuigende brief waarom jij de man of vrouw voor deze job bent naar vacature@heronhealthcare.nl. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie wensen, dan kun je contact opnemen met Monique Vlijm , junior HR Consultant via 06-14627574. Voor meer informatie over Heron en/of onze opdrachtgever InoCare kun je een kijkje nemen op de websites www.heronadvies.nl en  www.inocare.nl